آترین : برای جام حذفی باید منظم و متعهد و کوشا باشیم!هر تیمی در جام حذفی بر لبه تیغ است ممکن است با یک اشتباه حذف شویم پس باید بی نقص باشیم!باید تعهد داشته باشیم تا به برنامه هایمان برسیم. به خودمان ایمان داریم! 

 

 

در ادامه آترین گفت : لیگ برتر را باید فراموش کنیم و فقط بر جام حذفی تمرکز کنیم. وقتش رسیده که بازکنان بجنگند و تمام داشته هایشان را رو کنند و خودشان را اثبات کنند چرا که من مطمئنم که این تیم لایق این جام است. 

باید از همه حواشی دوری کنیم و باید خودمان را از هرگونه خبر به غیر از جام حذفی یعنی دربی و جنجال های لیگ و کلا تیم های دیگر قرنطینه کنیم تا متمرکز شویم! در هر بازی باید فقط به همان بازی فکر کنیم و از فکر کردن درباره حریف های احتمالی بعدی و حذف شدن تیم ها خودداری کنیم!

ما در صورت پیروزی در همه مسابقات ، 10 بازی خواهیم داشت تا به جام دست پیدا کنیم، باید هوشیار باشیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم!

با این جام میتوان همه ی خاطرات بد را فراموش کرد و فصل را به خوبی به پایان رساند بلکه این جام مرهمی برای هواداران و البته بقا تیم آترین اف سی باشد.

تاکید میکنم باید از همه ی حواشی و شایعات و گمانه زنی ها درباره ترانسفر ها دوری کنیم و ذهنمان را فقط به یک ماه آینده معطوف کنیم! به خصوص درباره فصل آینده و ترانسفر ها !

 

به نظر میرسه منظور آترین این عکس هاست ، امید است همه بازیکنان با ذهنی آماده و متمرکز در این رقابات حاضر شوند

 

گفتنی است تیم آترین اف سی روز دوشنبه در اولین بازی حذفی خود در آترین آرنا به مصاف تیم هوادار تهران خواهد رفت...

 

 

                             

                                                                                                                                                   مصاحبه ی اختصاصی باشگاه آترین اف سی